Loading
מעבר לתפריט ראשי מעבר לתפריט תחתון

שאלות ותשובות

מי אנחנו?

אתר חברת INTER-BOX היבואנית הרשמית של מותג REPLAY העולמי משיקה אתר e-commerce ישראלי המציע חווית שופינג של אופנה טרנדית לילדים, גברים ונשים.

האם האתר מאובטח?

האתר מאובטח ברמה גבוהה של אבטחה וחסיון נתונים. בכדי למזער חשיפת מידע אנחנו משתמשים בתקן PCI ולא שומרים את פרטי האשראי של המשתמשים. כמו כן, בכדי להגביר את אבטחת חשבונך אנו ממליצים לך לשמור את פרטי המשתמש שלך וסיסמתך בסודיות, לרעננה לעיתים תכופות ולהקפיד לא למסור אותה לאיש.

למה כדאי לי להירשם לאתר?

בעת ההרשמה לאתר תקבלו קופון הנחה מיוחד לקנייה ראשונה. בנוסף תוכלו להתעדכן בלהיטים חדשים שנחתו באתר, מוצרים שאהבתם וחזרו למלאי, ולהינות מהנחות והטבות לפני כולם!

איך מבצעים הזמנה?

כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר, לבחור את הפריטים שאהבתם ולהוסיף אותם לסל הקניות. מעתה תוכלו להשלים את הרכישה בכל רגע שתרצו, להציץ בסל הקניות שלכם ולערוך את הפריטים שבחרתם או להשלים את הרכישה במעבר לקופה. כל שנותר לכם לעשות הוא לבחור שיטת משלוח ושיטת תשלום לבחירתכם, וזהו זה! החבילה המשמחת שלכם כבר יוצאת לדרך - אנחנו כבר נעדכן אתכם בכתובת המייל שהזנתם מתי היא נארזת ויוצאת מהמחסנים שלנו.

איך אוכל לדעת שקיבלתם את ההזמנה שלי?

בתום ההזמנה אנו נשלח אלייך מייל עם מס הזמנה ובתוכו כל הפריטים אותם בחרת, ההזמנה תארז ובסיומה תקבלי למייל חשבונית רכישה ומס מעקב. אנו נגיע אלייך עם ההזמנה כבר באותו יום, או יום למחרת. בחודשים עמוסים יתכנו עיכובים עד שלושה ימי אספקה.

יש! ביצעתי הזמנה! איך אוכל לשנות את פרטי ההזמנה ?

במידה ותרצו לשנות את פרטי המשלוח או ההזמנה תוכלו ליצור איתנו קשר טלפוני ואנו נבצע את השינויים עבורך! מוקד השירות פעיל בימים א-ה 09:30-17:00 ו' וערבי חג 09:30-12:00 במספר 055-2749992. תוכלו גם לפנות אלינו במייל [email protected]

קיבלתי יותר מאישור הזמנה אחד במייל, האם חוייבתי פעמיים?

במידה וקיבלת יותר מאישור הזמנה אחד במייל, ייתכן ושידרת למערכת את ההזמנה מס' פעמים, אל דאגה! המערכת מחייבת פעם אחת בכל הזמנה. במקביל מתבצעות בדיקות יומיות אוטומטיות המוודאות כי כל הזמנה חויבה פעם אחת ובסכום הנכון. כדי לוודא שלא ביצעת הזמנה כפולה.

הזמנתי היום, מתי אקבל את המשלוח?

משלוחים ימסרו תוך 7 ימי עסקים לכל חלקי הארץ! יישובים מרוחקים ייתכנו עיכובים בזמני המשלוח* אנו עושים את כל המאמצים להגיע בזמן*

איך אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?

אנו נקבל את הזמנתך ונארוז אותה, בתום התהליך תקבלו מייל ובו מספר מעקב את המספר תוכלו להעתיק לאתר המשלוחים כאן ולראות בכל זמן נתון איפה המשלוח שלכם.

אני רוצה לבצע החלפה/החזרה!

ניתן לבצע החלפות/החזרות דרך פנייה במייל [email protected] או להשאיר הודעה באמצעות טופס פנייה באתר. אנו זמינים גם במוקד השירות הטלפוני במס' 055-2749992, ימים א-ה 09:30-17:00 '

איך אוכל להתעדכן בקולקציות חדשות?

את הפריטים הכי שווים אנו מפרסמים ברשתות החברתיות. אהבתם אותנו? תתחילו לעקוב! אינסטוש https://instagram.com/replay_israel?igshid=zpykfzb6kzut פייסבוק https://www.facebook.com/ReplayIsrael

סגור
Loading
Go back to %1